توبه آخر سال

‍ ⚠️ توبه آخر سال


💠در ماه مبارک شعبان اواخرش یک دعایی به ما دستور داده اند؛ فرموده اند این دعا را بخوانید: «اللَّهُمَّ إِنْ لَمْ تَکُنْ قَدْ غَفَرْتَ لَنَا فِی مَا مَضَى‏ مِنْ‏ شَعْبَانَ‏ فَاغْفِرْ لَنَا فِیمَا بَقِیَ مِنْه‏». بار پروردگارا اگر چند روزی که از ماه شعبان گذشته ما را نیامرزیدی و نبخشیدی در این چند روزی که مانده ما را ببخش و بیامرز، آن برای یک ماه است سال هم همینجور است. 


🔶آدم در طول سال مشغول کار است؛ غافل است از خدا و دین خدا؛ و پا روی هر چیزی ممکن است بگذارد؛ نگاه کند؛ گوش بدهد؛ کارهای حرام انجام بدهد؛ مناسب این است که آخر سال یک توبه ای بکند؛ گناهان گذشته سال را کاری کند که خدا ببخشد و بیامرزد.


💠... باید بگوییم که خدایا در این ماه های گذشته امسال اگر ما مبتلی به گناه شدیم و خطا کردیم و کاری نکردیم که اسباب آمرزش و بخشودن گناه فراهم بشود در این چند روز و چند ساعتی که مانده (تا سال) تمام بشود ما را ببخش که سال به خیر و عمل صالح تمام بشود. 


🔶... باید پناه به خدا برد، هم از گناهان گذشته سال توبه کرد و هم سعی کرد سال جدیدی را بدون گناه شروع کنیم تا موفق شویم تا آخر سال ان شاء الله گناه نکنیم.


🔰لینک کانال و آدرس کانال رسمی آیت الله خوشوقت (ره) در تلگرام ، سروش و آی گپ


🔗https://t.me/khoshvaght_ir

🆔 https://sapp.ir/khoshvaght_ir

🆔https://igap.net/Khoshvaghtir

نظرات (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

طبقه بندی موضوعی

آخرين عناوين